The Black Star Asia Tour.


SYUKUR ALHAMDULILLAH.
INI NAMANYA MIMPI JADI KENYATAAN.
YA. SANGAT. DAN. YEAAAAAAH!

Dan aku tak kira ni hari persekolahan ke, aku kat asrama ke, lusanya aku exam ke, apa ka, kecuali MATI akan pisahkan aku dengan benda ni. Dan aku akan pergi. Biarpun pandang dari jauh tapi aku pedulik hapa. INI DIRI AKU.

Aku bukan mcm org yang 'Tetttttt please come to Malaysia! Awww please please! I really love you Tettttt, Please please!!!!' dan Tett pun datang, dan bila tiba konsert, hang tak mai pun!

Sebaliknya,

'Alaa tak dapat pergila, macam mana event tadi best tak toq? best tak?'

Kepala hotak hang lah Toq toqqq. Aku hentoq kau tau lah. Dia dah penat penat dtg, kat Fb siap buat

'WE WANT AVRIL IN MALAYSIA' 'AVRIL PLEASE COME TO MALAYSIA' *example*
Tapi kau tak dtg pun.
Sangat buang masa.

Ok lah memula sekali aku ingat kan TBST ni ticket sampai RM500.
Sebab haritu The Best Damn Tour tiket sampai RM500+
Dan aku pun start lah mengumpul duit sejak November dan disumbangkan ke tabung Avril Lavigne aku. Hew hew.

Syukur pada Allah duit pun dah cukup. Aku mengikat diri tk beli benda yg aku suka semata-mata Avril.
DAN TERIMA KASIH KEPADA DATO' NAJIB SEBAB BAGI RM100.
Boleh aku guna duit tu for beli buku rujukan! Kalau aku 21 Tahun, aku dah undi Umno! Lantak ah kan dia tu kaki kencing ke hapa ka, time pilihan raya je bgi 100 ke apa ka. Ada aku kisah? Yang lain ada ke bagi 100 tu? 1 sen pun takdak! Jangan nak cakap banyak. Sebelum masuk ke politik dengan lebih banyak. Baik kembali ke topik asal, Duit 100 tu aku tak masukkan ke tabung Avril pun. HE HE HE.

OK lost dah taktau nak cakap apa.
Sebab tadi eksaited sgt tetiba stop jadi Mind Blank dah!

MIND BLANK ialah sebuah band yang dikutuk tapi saya yakin, makin banyak kutukan, makin banyak rezeki yang Allah S.W.T beri. Contohnya Najwa Latif. Saya tetap akan support local Malaysia walaupun banyak mat salleh dan minah salleh lebih hebat di luar sana. Aku orang MELAYU.

Oklah cara penulisan aku dah menggambarkan aku sgt eksaited.
Tidoq dulu, Assalamualaikum!

Terima Kasih Allah :')

Comments

Popular posts from this blog

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu dan Keusahawanan Kandungan UiTM

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan Kandungan UITM :PART 3

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan KandunganUITM :PART 2