LATEST COMPILATION


Assalamualaikum.
Kepada 88 followers, sorry saya tak update sebab kemalasan, dan sibuk sikit -_-
Time free tu digunakan untuk benda lain.
Hari selepas 12.11.2011 memang sangat best!
Macam macam berlaku, terima kasih Allah :')

WEDDING ABG DEKG&KAK FARAH
Semua baik baik saja, wedding paling best! Sebab lagu HUJANBAND berkumandang!
Yela kan selalunya lagu jiwang semua yang boleh buat aku lapar.
Perfomance aku and Kyra juga ok.
AG ada. Hihihi. Tapi dia tak komen apa-apa :)
Konklusi, memang best!





Best kan keluarga RAINGERS aku? :) Ya, aku sayang diorang.


MAJLIS KRK 2011
Ni 11.11.11,
lawakan tarikh? He he he
Ni majlis terakhir kami semua bersama. Tema Arabian. Kena joget joget walaupun aku tak suka, tapi nak buat cemana kan. Hmm. Apa-apapun memang best lah. Sayang korang wei adikberadik kami rock kapak :)
JAGA CD YANG AKU BAGI TU LEKLOK.



CAMERON HIGHLAND WITH KRK
Ni pun best! Haha, walaupun tak ramai yang pergi, tapi aku enjoy gila. Alhamdulillah takda kemalangan yang berlaku.





MUZIK MUZIK 26
Muzik muzik tu dah biasa pegi, tapi kalini best! balik tu kitorang lepak kat Extrajoss Padang Jawa dengan Raingers pastu time tu ada Dimas ja. Tetiba kan, Yuna ada! apa lagi! bergambar weeee legend tu! Pastu minggu kedua pergi jugak as a team Najwalatif's Awesome Friends.Alhamdulillah! Wawa dapat hingga ke AJL. Kepada kawan-kawan aku, bukan kawan aku, semua lah, korang takpayah lah kutuk Wawa lagi. Yang korang tu ada ke masuk AJL? Ok. Peace. Congrats Wawa. LOSER WEI DENGKI DENGAN ARTIS. LOSER SANGAT!
Lepas tu, aku terjumpa JOHAN AS'ARI weiiii! gila kau, Oyan tu!
Apa lagi, terus kejar dia, nak amik gambar. HEHEHE.






BBQ Kami Rock Kapak

Best! Celebrate birthday Zaty. Dengan kek batu yang aku buat tu. Hahahaha.
Diorang cakap sedap. Terima kasih wei kawan kawan :)
Izzaty pun dapat hadiah Bawang dari Ameer. Hahahaha! terbaik hang!






KONSERT AMAL EKSPRESI REMAJA TV9
Tak expect pun nak pergi memula, thankyou Qistina sebab bagitau pasal konsert ni.
Haa Ustazah Pilihan tu yg bagitau! Cagherrr Dierrr!
Ok konsert ni ada 3 band yang perform, OhChentaku, Bunkface dan abg-abg kesayangan aku. Tau la kan siapa? Hahaha.
Best! Time Hujan lah paling riot. Kalah wei Bunkface. HAHAHA.
Balik tu, pegi kedai Extrajoss gak, kalini lepak dengan Noh. Asyik buat lawak ja dia ni -__-
Yang tu gambar time Bunkface, tu je yg aku tangkap. Bawah tu dengan abg Izzat.




JOMHEBOH!
Penat mampoih! Jalan jauh pulak tu, pertukaran keretapi pun banyak.
Tapi berbaloi sikit ah. Lepak dengan Kak Ika and Wawa sat. Jumpa the JUVANIANS.
Lawak mereka ni, lagi lagi Johan As'Ari lah kan.
Yang ni aku ada tangkap gambar, tapi kat dalam fon, malas pulak nak transfer. Hehe.

FANDI OTHMAN <3
Hari yang sama dengan Jomheboh, tapi malamnya.
HEHE. Handsome gila wei football player ni :)
Aku jumpa dia kat rumah jiran sebab jiran aku tu keluarga angkat dia.
Dah malas nak cerita pasal Fandi. Biar aku ja yang tau :')


OK ni lah aktiviti aku sepanjang aku menghilang! Hehehe.
Sebenarnya banyak lagi, tapi ni jela yang aku bagi. Penat taip. Hehe.

Alhamdulillah sebab aku jumpa orang yang aku suka. For your information, tinggal Amirul Hadi Zainal & Avril Lavigne ja lagi yang aku belum jumpa. InsyaAllah kan :) At first, aku tak expect langsung nak jumpa AG, HUJAN, AWANBAND, JOHAN, FANDI.

TERIMA KASIH ALLAH! :')




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu dan Keusahawanan Kandungan UiTM

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan Kandungan UITM :PART 3

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan KandunganUITM :PART 2