Versus milik abang-abang saya.

 

As we know it! HUJAN juara Versus and bawa pulang RM200 000.

DAN, semalam ialah hari yang terindah, kami mosh, kami riot sampai security guard masuk.
Dan kami buat 'keretapi' dan berketuakan Fauzy Ramli untuk sampai kedepan, dengan baner-baner di tangan,

Keep Calm and Joget Like Noh
Keep Calm and Play Like Agcoco
Keep Calm and Relax Like Am
Keep Calm and Cool Like Hang Dimas
Keep Calm and Riot Like Izzat Uzaini
Keep Calm and Be A HUJANRAINGERS 
Banner panjang Kak Nor
Banner Warna Warni Kak Nor
Lakaran Logo Lonely Soldier Boy Raingers Kedah
Lakaran Logo HUJAN Raingers Kedah
Bendera JOHO oleh dua orang Raingers Johor
Banner VOTE HUJAN/VERSUS Raingers KL *mungkin* 

Banyak dak? Tak campoq lagi yang tak join kami tu! Hihi, Dah semestinya aku pegang 'Keep Calm and Play Like AGCOCO' mesti dan wajib!

Memang best gila, tetiba pulak muncul kehadiran Naruto yang sangat memukau pandangan aku. Hihihi

OK aku sangat sayang HUJAN!
Biar apa kata mereka :) Yang penting aku dah jumpa apa yang aku suka.
Dah taktau nak cakap apa, memang mereka layak! :)

21 Jun, tunggu aku! BERTAHAN!

Comments

Popular posts from this blog

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu dan Keusahawanan Kandungan UiTM

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan Kandungan UITM :PART 3

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan KandunganUITM :PART 2