#lanberambeh2015

Assalamualaikum!

Haaaaa memandangkan Hujan mahu meng-comebackkan diri mereka, jadi saya pun ingin bergiat rajin untuk menaip di keyboard ini sebab aku eksaited wikiwiki

So semalam, aku pergi Lan Berambeh pesta anak Sarawak 2015 hehe dah 2 tahun aku poyo jd miak sarawak, ala p pun sbb nk p tengok Noh ja.

So.... aku mai awal dalam pukoi 8mlm dan Noh perform pukul 1030 cenggitu, weh lama gila nak tunggu! Dahlah tak dpt lagu 'Bunga Di Telinga' & mee kolok hmm takpa itsokay kihkih.

Noh bawa lagu Angin Kencang, Aku Skandal & Kotak Hati (loveeeee)
Feedback dari penonton: Hg nak feedback padia? Noh kot! Mesti aaa power!



Saya sudah tidak sabar nak tunggu Sabtu ni! Yeayyyyyyy #HUJAN10TAHUN


Comments

Popular posts from this blog

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu dan Keusahawanan Kandungan UiTM

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan Kandungan UITM :PART 3

MC111 Diploma Komunikasi Media Baharu & Keusahawanan KandunganUITM :PART 2